jom ikut saya..saya ikut awak balik..=)

EXCHANGE LINK.tolong tinggalkan jejak anda disini untuk sy jejak anda kembali.TQ.=)

tolong click nuff nina

Wednesday, May 19, 2010

BONECA BEST!!

saya suka BONECA!!...mesti ramai yang tak kenal dengan kumpulan BONECA....tapi boneca ni salah satu dr indie band jgak...

antara lagu yang jadi favorite CELA,TUNJUKKAN AKU dan APA LAGI...=)....

sambil layan lagu ni jom kite jamming..=)..saya selit kan entry hari ini lagu dan chord dari boneca..



CHORD dan LIRIK CELA BY BONECA

D Bm
Rabak mata ku
G
Pena menari
A
Tinta berdarah
------------------------------
D Bm G
Rabak mata ku pena menari-nari
a d
tinta berdarah kata membara-bara
d bm
*masanya ku bernafas
g
ini terakhir kali
--------------------------------------------------
a em
puas sudah ku sesak dalam dunia sempit
----------------------------------------------
g bm
dulu tersungkur kini berdiri
a em
kau bermain api kini ku bakari
g bm
dulu menunduk kini ku celik
a
kau bermain api
-----------------------------------------------------
chorus:
d
engkau mahu sempurna
bm
engkau jadi sempurna
g a
biar aku bahagia dengan cela ku
d
engkau mahu malaikat
bm
turun dari kayangan
g a
biar aku bahagia dengan cela ku
d bm
mengapa tidak engkau cermin saja
---------------------------------------------------------------------
g g
diri mu yang sempurna, mempesona
a
ku bahagia dengan cela
d bm
mengapa tidak kau bercinta saja
---------------------------------------------------------------------
g g
dengan diri mu yang sempurna, mempesona
a
ku bahagia dengan cela
(repeat *)
(repeat chorus)
d a bm g
siapa yang mampu mencapai mahu mu
d a bm g
bilamana kau juga seorang manusia?
d a bm g
siapa yang mampu mencapai mahu mu
d a bm g
bilamana kau juga seorang manusia?



CHORD and LYRIC TUNJUKKAN AKU BY BONECA

G D
Musik dari jiwa
Em
Lagu dari hati
C
Cerita sepurnama
G
Canda dan menangis

G D
Belum ku selami
Em
Caturan terjadi
C
Lelah dipukul badai
G D
Apa mungkin terlerai?

Em C
Oh...

G D
*Soalan tersendu
Em
Balas hampa bisu
C
Tuhan, tunjuk sesuatu
G D
Apa dia yang satu itu?
Em
Tunjukkan aku
C G
Tunjukkan aku

Chorus:

G D
Apa bisa ku cinta
Em
Kamu seperti mana
C
Aku dicinta kamu?
G
Aku dijaga kamu?
D
Atau kamu terlalu
Em
Indah buat diriku?
C
Beda dari diriku?
G
Aku pun tak menahu
(Repeat *)

(Repeat chorus 2x)
Aku pun tak menahu
Aku pun tak menahu
Apa bisa ku cinta?
Apa bisa ku cinta?
Apa bisa ku cinta?
Tuhan, tunjukkan aku

No comments:

Post a Comment