jom ikut saya..saya ikut awak balik..=)

EXCHANGE LINK.tolong tinggalkan jejak anda disini untuk sy jejak anda kembali.TQ.=)

tolong click nuff nina

Wednesday, December 15, 2010

cinta OH cinta...

cinta itu manis macam gula.betol ke?...tepuk dada tanye la hati..hahaha..cinta itu manis macam gula kalau terkene pahit padan muka!..haha..jahatnye.





HARGE GULA NAIK!!!!!!!!...oh no~

btw,entry kali ni cam jiwang skit campur luahan perasaan....haha...sape nak bace sile kan..kalau malas nak bace jangan bace...tiada paksaan mahu pon ugutan...sekadar luahan perasaan...aceeecceee da cam pantun ..hoho....ape pendapat korang tentang percintaan jarak jauh?...sorang di malaysia sorang jauh di negeri orang....mesti banyak setan2 menghasut bende yang jahat2 kan?...cabaran orang bercinta jarak jauh ni memang banyak.duit pon habis beli kredit...konon nak bersms...tapi ada baik nye....baiknye,elak maksiat sebab jumpe jarang2..huhu...salah paham tu selalu..kadang tu geram...paling takot kalau satu pihak je yang setia..kene pulak dapat balak jambu...ramai pulak girl2 yang gedik lagi gatal dok sibuk kacau balak kite..angin jugak bukan?...nak percayekan lelaki payah jugak...mule2 cakap lain bile da lame2 cakap lain..tambah lelaki yang peramah....ayat manis punye!...smue orang boleh berubah...dari yang alim kepada yang liar...dari yang skema kepada yang sosial...paling geram bile tibe2 ade rakan2 die pos gambar kat fb gambar die di kelilingi perempuan mesre gitu..tanduk dah terkeluar kot......tercabut jantung!aku bukan boneca(sambil nyanyi lagu cela..hohoho)~.....sampai bile2 tak kan lupe kot.....rumit sungguh....bak kate mak nina...sampai satu masa nanti nisbah lelaki kepada perempuan akan jadi 1:50....cube bayangkan...oh tidak!...sanggup ke korang nak berkongsi laki?...lelaki kawin 4 time tu mesti ramai...


terime kasih yang sudi membace ayat nina yang tunggang langgang...nina tak reti buat ayat...hehe....LOVE U MOREEE~

5 comments:

Fiqah Alias said...

huhu...btoL..cinta bikin hati x betol...huhu..sbb tu org kata cinta itu buta...erm3..btw...ape kaitan ngn harga gula naik...??? huhu..bLurr jap dctu...huhu

nama saya NINA said...

sje je...gula tgh mahall....hahahhahaha...

Kenzo@MrConteng said...

huh~ cinta jarak jauh mmg agk susah.. memerlukan kesetian dan kejujuran dua2 pihak.. kalau sbelah pihak je yg setia, abis la~

IzwanNie said...

harga minyak pown naek!!
huhu..
yg ptg kepercayaan kan.. percaya pun xgna klu mmg c dia xjujur.. nk buang pla syg... uarrggghhh! cinta bkin gilaaa!!!

balkieys said...

btol2..laki mmng cm tu,

Post a Comment